מיטות עם אבטחות נגד התקפלות ו קריסה בזמן הטיפול

מיטות טיפולים המיוצרות בדובל מאז שנת 1985 הינן מיטות בטיחותיות. למיטה 6 רגליים (ולא 4 רגליים כמקובל), 6 הרגליים ננעלות נגד התקפלות וקריסה. המיטות המיוצרות בדובל עשויות בהקפדה מקצועית ברמה גבוהה ביותר וב5 שנות אחריות. לפיכך, המטפל שבוחר בקניית מיטה בדובל יכול להיות שקט שלמיטה יש גב מקצועי, שרות ואחריות .


במיטות טיפולים אלמוניום שמקורן בישראל או מחו"ל מיצרנים שאינם ידועים באיכות, באחריות ובשרות למוצריהם למשך שנים רבות, קיימת סכנת קריסה! מיטה שאין לה שרות בקורת ותיקונים חינם, אינה מעודדת תחזוקה כנדרש.


לאחרונה הוגשו מספר תביעות משפטיות כנגד מטפלים ע"י מטופליהם שנחבלו מקריסת מיטה בעת הטיפול.


מטפל "חדש" שסיים את לימודיו, בבואו לרכוש מיטה מידת הבנתו בקניית מיטה מוגבלת. אין לו את היכולת להבחין בנתונים טכניים ואחרים שחשובים לקבלת ההחלטה.
מיטות שיוצרו בדובל שומרות על ערכן, גם משום שהקונה מיטה מיד שניה זוכה לשרות כמו קונה של מיטה חדשה ומתחיל את השימוש במיטה בביקורת ותיקון בדובל במידת הצורך ללא חיוב.


לאור כל האמור לעיל, אין זה פלא שגופים גדולים ורציניים כגון: מד"א, "שילה" כללית רפואה משלימה ,מכבי שרותי בריאות , בתי ספר לרפואה משלימה: מכללת רידמן, מכללת שלם ,מכללת אילן לב ,מכללת וינגייט ואחרים, תמיד יעדיפו הצטיידות במיטות טיפולים בטיחותיות המיוצרות בדובל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *